fredag 26 september 2008

Fraidi utmanar mig, och jag är inte sen att hänga på.

reglerna: svara på alla frågor. välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

1. vilken mat äter du ofta? God mat. Tack Ville. På vardagarna äter vi mycket "barnmat" som makaroner och köttbullar.

2. när du är på kalas, är du den person som sitter eller hjälper du till att duka av? Jag hatar att vara någon av sorterna. Oftast konkurrerar alla om att få pyssla i köket så jag slipper.

3. var sitter du helst när du bloggar? Spelar ingen roll, jag är glad om jag hinner alls.

4. köper du ofta Triss? En gång gjorde jag det men det var fel lott. Jag fick en av vår rektor också men det var inte heller rätt lott.

5 . vilket land eller stad har varit din bästa semester? Villes och min bilturné i Europa. Jag tror att det var år 2000.

6. vilken tv-kanal tittar du på mest? Femman. Eller fyran om man räknar in nyheterna.

Inga kommentarer: