onsdag 15 oktober 2008

lovat för mycket...

Det blir inga livsacknowledgements idag. Jag är helt slut efter en hektisk dag. Men jag hade roligt till och ifrån. Vår doktorand Tracy från Cranfield University var här och vi planerade de två kommande artiklarna i de samarbetet. De har så bra laboratorieförutsättningar så vi förser henne med metodik, hon genomför och sedan skriver vi tillsammans. Vi bestämde också att Veronica ska försöka åka över och jobba där ett tag, det blir perfekt för henne. Tyvärr var jag tvungen att springa mellan mötet med Tracy och ekonomen Annikas kontor eftersom vi har en del trubbel med budgetspecificeringen i CLEAN-projektet.

Tracy och jag avslutade kvällen på Limone där jag bland annat åt en himmelsk efterrätt. Bär med vit choklad och glass. Trevligt för två småbarnsmammor att komma ut och lyxa på representation.

Inga kommentarer: