fredag 17 juli 2009

Välkommen till världens tråkigaste paradis...

Jag målar sommarhus och som sällskap har jag min Lasse. Min Lasse är en mycket pålitlig och trogen MP3-spelare som jag fick av Ville när jag fyllde 30. Lasse heter Lasse för att Lasse har bara Lasse-låtar på sig som jag bara äääälskaaar. Dagens favorit som hamnade på hjärnan handlar om himlen och hur Gud ångrar att han gjort den så tråkig.

Datorn ska väl döpas till Lisa då. Lisa Ekdahls engelska, lite jazzande musik är det som rullar på Spotify på kontoret och här hemma. Om jag får välja och det får jag.

I morgon tar vi tåget till Gröna Lund. Stockholm. Jag ska bo där en dag. Där och i Barcelona. Först i Barcelona. När jag blir äldre ska jag vandra längs Stockholms gator och uppleva kulturlivet. Köpa dyr konst och ha en skitfin lägenhet som barnen kan komma och bo i. Jo.

Inga kommentarer: